עולים לחטיבה בראש שקט קבוצות הכנה לקראת העלייה לחטיבה יוצאות לדרך

עולים לחטיבה בראש שקט!

קבוצות הכנה לקראת העלייה לחטיבה יוצאות לדרך

הורים יקרים,
השירות הפסיכולוגי-חינוכי של עיריית אור יהודה מזמין את ילדיכם לפרויקט קיץ ייחודי: קבוצות הכנה רגשית-חברתית לקראת המעבר לחטיבת הביניים.

מה מחכה להם?

* ליווי מקצועי: 5 מפגשים חווייתיים בני שעה, המועברים על ידי שני פסיכולוגים.
* יחס אישי: קבוצות קטנות.
* מתי ואיפה: במהלך חודשים יולי-אוגוסט, בשעות הבוקר/הצהריים, מיקום יימסר בהמשך.
* העלות: חינם לתושבי העיר!

להרשמה >> לחצו כאן

חשוב לדעת:

* פתיחת הקבוצות מותנית במספר מינימום של נרשמים.
* לאחר מילוי הטופס, נחזור אליכם במייל לעדכון לגבי שיבוץ.