דלג על בר עליון
בר עליון

המוקד העירוני

 

 

יצירת קשר עם המוקד העירוני באמצעות טופס מקוון:

( טופס זה אינו מיועד לערעור על דוחות חניה)

 

*
*
*
*
*
*
*עיר

טען קובץ
טען קובץ
טען קובץ
checked

 

 

 


 קו חינמי לדיווח תקלות מים וביוב

 



המוקד הטלפוני העירוני מרכז את פניות ותלונות התושבים בכל הקשור למטרדים, מפגעים ותקלות בשטחים ציבוריים שבאחריות העירייה ובמוסדות ציבור.

בנוסף, ניתן להגיב על פעילות העירייה בתחומי האחריות שלה והתגובות יופנו לטיפול/לידיעת הגורמים המתאימים בעירייה.

המענה במוקד העירוני פועל 24 שעות ביממה כולל ימי שישי, שבתות וחגים, להוציא ימי כיפור.

פניות תושבים בעניין מפגעים ותקלות, המצריכות טיפול דחוף, מועברות מיידית לכוננים בתחומים השונים.

פנייה דחופה, המחייבת התערבות גורמי חוץ -  משטרה, מגן דוד אדום, מכבי אש, חברת החשמל, צה"ל, חברות הגז, בזק, מקורות וכו', תופנה באופן מיידי וללא דיחוי לגוף המתאים, במקביל להפנייתה למחלקה המתאימה בעירייה.   

 


ערעור דוח מקוון

ערעור דוח בכתב יד

 במידה ורצונך לערער על דו"ח חניה, יש לפנות ישירות למחלקת החנייה - מילגם

 

 

 

משרדי מחלקת החנייה - חברת מילגם

קניון אאוטלט עזריאלי, שדרות אליהו סעדון 120, אור יהודה, קומה 9

טלפון - 073-3800936, פקס - 073-3800937

קבלת קהל - ימים א', ב', ד', ה' - 8:00 - 14:00, יום ג' - 8:00 - 12:00, 16:00 - 18:00

מענה טלפוני - ימים א', ב', ד', ה' - 14:00 - 15:30, יום ג' - 12:00 - 14:00


 


negishut icon עבור לתוכן העמוד